Tuesday, June 2, 2009

Mai rar


Dupa cum ati observat, eu numa blestem si injur tara asta si tot ce se intampla in ea. Dar mai is si exceptii. Mici. Chiar imi era dor sa ma bucur de un succes romanesc, ca nu m-am mai bucurat de 2 ani, de cand i-am batut pe Olandezi la fotbal, de am luat si 2 milioane amenda de fericit ce eram. Astazi, sau ieri mai bine zis,(iara ii 1 bagamias pula), Sorana Cîrstea, in varsta de doar 19 ani a invins-o pe Jelena Jankovic 3-6, 6-0,9-7 (favorita numarul 5), si s-a calificat in sferturile turneului Roland Garos. Bravo. 'Veri nais'. M-am bucurat si daca nu stiti de meci, urat din partea voastra. Ea e Sorana Cîrstea de 19 ani, calificata in sferturile de la Roland Garos. Hai lasa-ti blogu' si mergeti si faceti ceva serios. Pa paaaa. :)

6 comments:

  1. Bine ca se ataca fraierii aia cu haifaivu' dar despre fata asta nu stiu nici unu sa zica doua cuvinte... Oricum, bravo ei si sa speram ca se califica mai departe... Pace...

    ReplyDelete
  2. totul e foarte profund aici... e vorba de o "incultura" sportiva :))

    ReplyDelete
  3. Hai la-sa blogu si pune mana pe cartea de gramatica. Toti analfabetii stiu sa scrie. "Lasa-ti". Sigur e corect?

    ReplyDelete
  4. bine ma ca esti tu destept :))

    ReplyDelete
  5. sti cum ii aia "sugi pula cum beau eu bere" ? ... adica mult... :))

    ReplyDelete
  6. Foarte frumos ca inca mai reusim ceva prin sport si prin alte domenii... in ciuda a tot ceea ce nu merge bine.

    Insa e pacat ca asta in loc sa ii stimuleze pe cei in putere sa investeasca mai mult in sport si educatie pentru a dezvolta talentul tinerilor, raman indiferenti in continuare.

    ReplyDelete