Sunday, April 5, 2009

Expresii cu 'a fute'

Deci aia 2 cititori care mo scos din feedreader sa imi cante la fluieru' piciorului.Bun.
Trecem mai departe la expresii cu verbul 'a fute':

a fute una = a lovi Ex: -De iti fut una nu ti bine!
a fute buha = a pierde vremea Ex: Q: -Ce faci? R:-Fut buha!
a fute meciu = a strica planurile Ex: -Iara ai futut meciu' ca nu ai tacut din gura!
a fute la cap = a stresa Ex: -Nu ma mai tot fute la cap ca iti fut una.
a fute un cal in pizda = a o incurca Ex: -No', am futut un cal in pizda, ca iara vine politia.
a se fute = a se strica Ex: -Mi s-a futut telefonu'!
a se fute = a abandona Ex: -Ma fut! Nu mai invat nimic!
a-ti fute viata = a alege gresit Ex: -Ba, numa iti futi viata cu aia!
a fute pe cineva = a face rau cuiva Ex: -Lasa ca il fut io'!

Si cam atat. Ca m-am saturat. Sper ca ati invatat ceva de aici. :))
Era sa uit. Astazi unde alaltaieri sau cand dracu' jucau aia baschet la panou fara inel, erau doi indragostiti care o iesit ca la un fel de iesire in natura/la iarba verde pe asfalt. Foarte fain. Cred ca mi-am gasit despre ce o sa fie blogu'.

4 comments:

  1. Interesant. :))
    Pe unele chiar nu le stiam.

    ReplyDelete
  2. ce prost ! thoamne

    ReplyDelete
  3. A fute calul in pizda - a scoate pula si a o baga in cal

    ReplyDelete