Thursday, April 2, 2009

Fulga lu' mata'

Hai sa ne mai 'dicstram' umpic si sa ne 'simtem' bine. Am fost acu' cateva saptamani, in Carrefour sa bat la tobele ale electrice de acolo si Ghita sa ma acompanieze la pian. Daca ati fost pe acolo si se auzea pianu' in tot Carrefouru', e foarte probabil sa fi fost si noi pe acolo.
Si ne mai invartim noi pe acolo dupa recital, cumparam un praz, 3 cirese cu 100 de mii si gasim promotie "Fulga". Diverse sortimente. Incercam noi pe acolo, lapte cu cacao, lapte cu capsuni... strambam din nas, scuipam, ne rostogolim pe jos in chinuri, la care fata (costumata bineinteles in Fulga ne zice):
-Hai luati dinasta, asta sigur ii cu ce va place voua!
La care eu fericit:
-Serios? Ii cu bere?
In momentu ala cred ca i s-au scurtciruitat cei 2 neuroni sau ceva, ca am pierdut-o. Se uita in gol, si ne zice pierduta:
-Nu... e cu miere...
Ma gandeam... "Ce vaca esti! Bagamias p$#a in laptele vostru'... poate-l fac mai bun :> ". Nu-i nimic. Eu inca sper la laptele cu bere.

4 comments:

  1. lapte cu bere? dude.. nu mi-as face asa ceva la stomac

    ReplyDelete
  2. nici io. dar ar fi distractiv sa il produca :))

    ReplyDelete
  3. de ce n-ai intrebat-o ei cu ce-i place

    ReplyDelete
  4. haha :)) maine ma duc iara =))

    ReplyDelete