Friday, March 20, 2009

Clubbing

Daca nu sunteti odihniti mintal suficient nu cititi mai departe. Ca o sa fiu incoerent rau. Mai rau ca de obicei. M-am saturat si de clubbingu` asta, de toate figurile astea ,party, DJ si mai ales de oameni care merg acolo. Este clar, trebuie sa respecti niste norme ca sa fi clubber,prima si prima data, ochelarii aia de sudor, sa iti acopere mutra de taran. Urmatorul lucru, nu conteaza ca esti manelist, minimalist, rapper, rocker,fata,baiat,travestit ce dracu` oi fi, nu conteaza ca e vara,iarna trebuie sa ai cacatu` ala de esarfa in patratele la gat. E ca si cum la intrare nu ti-ar da bilet, ca iti leaga o carpa dinaia la gat retardat fiind, sa-ti fie mai usor sa nu o pierzi. Deci astea 2 le are oricine, iar apoi lumea se imparte in diverse categorii: aia cu papuci de lac si curele mari D&G (distrus grav) care iti doresti sa ciocneasca odata din calcaie sa zboare de acolo precum Dorothy. Apoi sunt astia cu ranitele, gentile alea care si le spanzura de gat si le poarta peste tot dupa ei. Bineinteles sunt niste minimalisti drogati-pastilati, ceea ce ii face foarte 'cool'. Aici iara nu are rost sa dezvolt... poate altadata. Ma mai enerveaza la culme categoria aia de muritori de foame, care mananca pateu toata saptamana numa ca in weekend sa iasa in club. Si le place lor asa sa iasa in club, sa creada lumea ca is smecheri,clubberi,astea... ca in fond asta conteaza sa te creada altii smecher si cool, nu ca mori de foame 7 zile pe saptamana. Bineinteles mai is si puleti astia de 14-15 ani, care nu stiu sa isi lege siretele si sa isi stearga mucii.
Si mai sunt fetele, fetele venite de la tara la oras. Fetele care au venit de la sapa in club. Si deodata au devenit printese. N-am nimic cu viata la tara, sau cu munca, munca ne innobileaza doara :)), dar ele odata intrate in club se transforama in printese, niste domnisoare rafinate, stilate si intelectuale. Nu va mai chinuiti, se vede de la o posta ca va curge tarana din buletin. Multi dintre ei bineinteles ca o sa se pozeze in club toata noaptea, sa ii vada lumea ca sunt 'clubberi', chiar daca sunt daramati vizual. Mai jos va exemplific, cu 2 poze luate de pe tilllate.com, 2 cluberri adevarati, cu fete de Volkswagen izbit in zid, si orataniile care mi-au trecut mie prin cap cand i-am vazut.

8 comments:

  1. "munca innobileaza fraierul". nu cred asta dar se potrivea in context :)

    btw, al doilea tip nu e unul dintre prezentatorii/realizatorii de emisiuni de la Happy Fish? nu cred ca e clubber :))

    ReplyDelete
  2. Happy Fish? habar n-am. n-am tv. nu stiu cine e... mi se pare ca l-am mai vazut si eu pe undeva... ceva DJ/prezentator... plm. da deaia tot desfigurat ramane :))

    ReplyDelete
  3. cu tot respectul dar aici vorbeai de clunneri nu de daramati fizic ... oricum... interesant articolul

    ReplyDelete
  4. happyfish e o televiziune online :) strict online. si cred ca pt fatza l-au si angajat ;))

    ReplyDelete
  5. Mda... si eu mor de foame 7 zile ca sa-i cumpar lu' nepotu' o jucarie la sfarsit de saptamana...

    ReplyDelete
  6. Primul tip e din zalau =))) sa mor de ras cand am vazut poza....tare frate =)))

    ReplyDelete
  7. prostia romanului -- isi bate joc de altul desi e vai de capu' lui

    ReplyDelete