Tuesday, March 31, 2009

Spaga, ciubucu' si tara ep.1

De cele mai multe ori pretul corect nu e corect. (Ce? Nu stiu ce am vrut sa zic.) Peste tot pe unde mergi, orice faci, lumea se asteapta sa le dai bani. De parca ai fi vre-un fel de bancomat care scoate bani intruna.

Mergi la "Non-Stop" sa iei paine ca atat iti perimiti, si astepti sa primesti restu' de 50 de bani, si moarta aia de vanzatoare se uita la tine de parca ai avea un cacat in frunte sau ceva. Pai nu iti ajunge ca ii mai scump cu 1 leu ca in alte locuri? Mai vrei si aia 50 de bani a? Date-n mortii tai.

Iesi si tu in oras sa bei si tu o Timisoreana sau astea... ca Heineken nu ne permitem, e criza. Si daca nu-i lasi bacsis la chelnerita grasa care ti-a adus berea calda dupa o jumate de ora, se uita la tine de parca i-ai dat in cap. Da ce-s eu? Mata' sau tatato' sa-ti dau bani?

Iei taxiu. E clar. Ai fost in oras sa bei, si mergi acasa. Prietene, tarifu' de noapte ii aproape dublu, eu am fost sa beau, si s-au dus banii. Dupa ce ca ocolesti, pui manelele astea triste mai speri si la bani in plus? Spera in continuare ca e pe gratis. I-am lasat toti la proasta aia de la Non-Stop si la daramata aia din bar la care nu i-ar fi stricat sa se barbiereasca. Dute la ele sa iti dea.
Traim in Romania si asta ma oboseste.

7 comments:

  1. NU LASI NIMIC!
    Clar, nu merita. Eu iau restul pana la ultimul banut, pentru ca nu merita jegoasele.
    Grrr

    ReplyDelete
  2. du-te bah si tu pe jos, nu lua taxiu`.asa o sa ai bani de inca 2 beri :)

    ReplyDelete
  3. mergeti voi pe jos morti de beti :))

    ReplyDelete
  4. ba, eu fac tot la 2 noptzi 6-7 km pe jos, mort de beat, pe 11 carari. calculeaza tu distanta parcursa. mergi pe jos, ca oricum cand esti beat nu'ti pasa cand ajungi, si oricum ajungi intr-un fel sau altu, ca exista dumnezeu' betivilor

    ReplyDelete
  5. acuma vad ca esti din Cluj, ba. mno, cu atat mai bine. jandarmeria locala isi face perfect treaba, iti garantez ca te culege gratis de pe strazi. ideal ar fi sa'ti inveti pe de rost un cnp-eu fals si sa zici ca esti din Targoviste

    ReplyDelete
  6. maxim shasa. apropos, am vazut in Zorilor o masina cu nr CJ 06 CAI

    ReplyDelete