Thursday, March 26, 2009

Rasism

Mai imi zice lumea cateodata ca is rasist. Si asa e. Bravoooo... dati dovada de o perspicacitate rar intalnita. Is rasist, si recunosc, dar ce ma enerveaza e ca si voi sunteti rasisti, dar nu recunoasteti ori nu va dati seama, ori nu stiu ce dracu`. Adica voi vreti sa imi ziceti mie ca nu ati vrea sa dispara asa toti tiganii astia de peste tot? Sa nu mai trebuiasca sa il mirosi pe imputitu` ala din autobuz, sa nu mai traga toti jegosii de tine la semafor sa le dai 1 leu? Sa poti sa mergi noaptea cu trenu si sa poti astepta intro gara, fara sa fi inconjurat de 20 de bastinasi dinastia care parca acuma te-ar pune pe foc? Si ar mai fi 100 de exemple, dar cred ca ati inteles ideea. Sper. Alt exemplu`... maestru` tiganilor asta... Guta...


Nu esti tigan european... esti retardatu pulii, esti ultimu om de pe pamant, esti un cacat pe care au crescut niste dinti mari si o mustata urata. Nu stii nici ceasu` sa il citesti.Daca ar fi dupa mine, ai putea sa crapi in 2 in fata mea si nici macar o urma de regret n-as simti. Cred ca as avea chiar o reactie de eliberare si de pace interioara, ca un exemplu de prostie,idiotenie sau cum vreti voi sa ii spuneti a fost inlaturat,eradicat,exterminat. Si cum orice lucru mare e facut din pasi mici... daca ar urma Nikita, Naomi si pula mea... Fernando ala de la Caransebes,am intra poate pe drumul cel bun.

No comments:

Post a Comment