Wednesday, March 25, 2009

Conversatie inteligenta

In cadrul unei conversatii foarte inteligente,profunde despre scopul vietii, rolul omului pe pamant,perisabilitatea trupului dar efemeritatea sufletului ajungem la :

Un Pulalau`: -Ba! Tu ai ceva cu oameni urati... nu-ti plac?
Eu-de-acolo: - Da ma, nu-mi plac oamenii urati!
Un Pulalau`: - Pai de ce ma pula !?
Eu-de-acolo: - Eu iti zic ca nu-mi plac oameni urati, si urmatoarea ta intrebare e "De ce?" ?
Un Pulalau`: -Da...
Eu-de-acolo: - Pentru ca is urati IN PULA MEA !!!

2 comments:

  1. nimanui nu ii plac oamenii urati...
    off: ideea e sa il bag sub masa, nu conteaza neaparat de ce:D

    ReplyDelete
  2. :))))))) e cel mai tare lucru care l-am citit in ultimele ore...felicitari, nascuti din spermatozoizi campioni, poate facem o campanie impreuna de genul asta...

    ReplyDelete