Thursday, April 9, 2009

Adio amigos

Am ajuns la concluzia finala. Sa fi blogger sau ceva cacat de genu' asta, inseamna sa fi un fraier virgin. Sau maxim unu care o strans odata alocatia pe 3-4 luni si so' dus la o curva penala sa il rezolve. Bine, se poate sa fi si unu care o prins o fata beata la un chef si s-o rezolvat si se crede smecher. Nu ma incadrez nicaieri, asa ca renunt.
M-am lamurit, plin de fraieri, plin de oameni slabi care se pupa in cur unu pe altu, se ling sub coaie, numa ca unu sa il bage pe celalat in blogroll ca se ii ridice ranku'. Plini de frustrati care dau commenturi la fete, exact ca pe hi5, plin de oameni care se considera aristi/artiste, scriu poezii si tot felu de povesti triste care nu intereseaza/impresioneaza pe nimeni. Se gasesc cate 3-4 plictisiti, mult mai plictisiti si tristi decat ei, mult mai jos din nou pe orice scara valorica care comenteaza si le dau dreptate. Asta excita pe majoritatea, sa aiba aprobari sau ceva cacat de genu' asta. Nu mersii, am si eu, dar am si altele de facut. Majoritatea sunteti niste virgini tristi care ati vazut pizda (scuzati vocabularul dur, dar asta este) doar in poze si va excitati la numarul de vizitatori de blog si commenturi care va ling in cur. Aici se incheie experienta mea "blogosferica", in care am invatat ca toti virginii se ling in cur unu pe altu' pe net, si astfel ajung sa fie celebrii. Stati linistiti, nu va sta nimeni in drum, dati-va in continuare la nutela, si limbi in cur, nu va opreste nimeni. Care se simt atacati ii astept sa imi suga pula. Mi se rupe pula in 2 de voi, continuati sa fiti virgini, sa fiti mari bloggeri, sperati in continuare ca va gasiti si voi pe cineva pe net (pana la urma e pe gratis). Eu am altele de facut. In cel mai fericit caz o sa va scriu o data la 2 saptamani cat de labagii-penali sunteti si cat de mila imi e de voi.

Pentru cei care se cred destepti si nu is deloc, am aproape 200 de cititori unici pe zi, fara sa ma agit. Daca tot va credeti smecheri sau ceva, va astept la orice ora sa ne intrecem in ce vreti voi: table, fotbal, tenis, halbere, cultura, inteligenta, ne cantarim, sau ne masuram pula.Ce vreti voi. Oricand la orice ora. Hai adio, sanatate, la multi ani ! V-am pupat !

4 comments:

  1. chiar mi`a plcut postul tau :))) mare adevar

    ReplyDelete
  2. Ba, intai iti bagi pula si-i pui sa te linga-n cur si in zonele adiacente, si dup-aia ii pupi?! Eu nu mai inteleg nimic: ori Facial Abuse, ori iubire tandra si eventual platonica?! Amandoua in acelasi timp parca ma deruteaza, nu stiu de unde s-o iau si in ce stil... Sper sa ma lamuresti, totusi... Nu de alta, dar oricum n-am altceva mai bun de facut.

    ReplyDelete