Thursday, April 2, 2009

Hai sa fim prosti


Hai sa mergem la Kung-Fu, sa dam 800 de mii pe Luna ca sa ne bata un chinez. Cam cat de plictisit trebuie sa fi sa mergi de 4 ori pe saptamana sa te bata un chinez prin diferite metode, stiluri, procedee si tu sa mai ii dai si bani? Destul de plictisit. Bun, poate ai tu niste fetish-uri dinastea in care te bate un chinez urat sau nu ai luat bataie cand erai mic si simti nevoia... nici nu vreau sa ma mai gandesc. Am inteles... defapt n-am inteles, dar trecem peste. Dar cel mai tare e sa vi dupaia, si sa te lauzi ce bucati ai luat de le-ai simtit pana in stomac, si ca deabia astepti sa mergi iara. Sa mor io', da' rau ii sa fi prost.
Cel mai distractiv o sa fie cand o sa vina iara la noi in camera, si acelasi "Ghita greu de convins" o sa il puna in 3 secunde iara cu nasu' in mocheta si eu o sa ii zic: "-No, 'Cum-fu'!?"

2 comments:

  1. ma omule si eu is de acord...(pt cine cunoaste e vorba de un coleg de faculta care chiar se mandreste cu faptul ca il bate cineva pe bani)....eu i-am propus o afacere...dak imi da mie 30 de lei pe luna il bat de se caca pe el...ink nu mi-a raspuns la propunere...oare se gandeste la avantajele care le ofer eu??:))

    ReplyDelete
  2. gramatica...lasa de dorit
    da' le ai cu scrisu'

    ReplyDelete