Tuesday, April 7, 2009

Azi in Moldova

Si nu am vrut sa scriu in pula mea, ca un blogger paduchios cum ii Zoso care scrie intruna, dar de la asta nu pot sa ma abtin. Imagini din Moldova de azi :





Pentru cei care nu stiu Moldova inca se afla sub comunism, iar in 5 aprilie au fost alegerile. Comunistii au castigat cu peste 50% iar populatia este nemultumita deoarece presupune ca alegerile au fost falsificate, cum se obisnuieste in regimul comunist. Pula mea ce-am zis, poate vin astia si ma inchid, de imi petrec Pastile cu Gigi la mititica.
30.000 de oameni s-au adunat in centrul Chisinaului astazi pentru a protesta. Sediul Presedentiei a fost incendiat, geamurile sparte, si au patruns si in Parlament unde au dat foc la mobila. 30 de persoane au fost ranite, si se zvonestea ca o persoana a fost ucisa. Pe scurt... e Revolutie in Moldova.

2 comments:

  1. ... tragic! acolo ajungem si noi imediat . stai numa sa vina alegeriile :-|

    ReplyDelete
  2. prietene, linisteste-te. noi ce crezi ca o sa facem? sa rasturnam "democratia" si sa instalam inapoi comunismul :)) . buna asta buna.

    ReplyDelete