Tuesday, April 7, 2009

This is not a post

Ma sa-mi bag picioru'. Vad ca... s-au simtit unii sau ceva, si m-au adaugat mai multi in feedreader. Era o gluma, o prostie, dar vad ca am folosit ca un fel de psihologie inversa fara sa vreau. Beton.
Acuma sa nu credeti ca asta ii un post. Asta ii ca un fel de nimic. Cam ca si restu' da' mai mare. As scrie, dar is atata de ocupat, caut o metoda sa daram facultatea., ca ma incurca, imi sta in drum, parca nu as avea loc de ea. Numa nu stiu ce sa fac sa o vad gramada. Etaj de etaj, toate aduse la pamant. Profesorii bineinteles sub etaje. Nu vreau sa fac nici un fel de discriminari, deci ii doresc pe toti acolo.
Bun, si cu ocazia asta mai doresc sa dau 2 mui :
1.Prima muie merge la Zoso care este un trist si un obosit, si se caca pe el sa imi accepte commenturile in care i-am explicat asta dar intr-un mod elevat.
2.Si a doua muie merge la adminu` lui AliceProTv care e la fel de inapt cred, si accepta commenturi de la toti labarii care ii cer ei IDu' si la toate taranciile care o injura, dar cand ataci calitatea si rolul clipurilor argumentat si fara expresii de la coada vacii, nu le accepta. Date-n gatu' matii.

No comments:

Post a Comment