Thursday, February 19, 2009

Criza frate, criza ...


Is putin beat, ca de obicei. Irelevant. Dupa cum ati vazut, in ultima vreme au aparut cam multe jafuri de banci/case de schimb/etc. Au fost 3 dupa ce se aude la stiri, insa au fost mai multe. Doar in Sighisoara au fost FURATE 2 bancomate, fara sa se auda in media (si is convins ca nu e un caz izolat). Si dupa parerea mea, de... a-tot-nestiutor, asta e doar inceputul. A avut loc in Romania primul jaf armat de dupa al 2-lea razboi mondial. Lumea e disperata, si va face gesturi disperate. O sa fie cat mai multe jafuri, nu neaparat in banci..., in apartamente, case, pe strada. Toti ne dorim sa fim supravietuitorii unor situatii extreme. Si cum altii au supravietuit razboaielor mondiale, ciuma, holera, cacat... asa noi vom supravietuii crizei financiare. Deci din punctul asta de vedere eu ma simt linistit. Vom trece prin ceva extrem. O sa fie haos, anarhie, lumea o sa arda. E tot ce imi doresc. Chiar imi place. Nu o sa se schimbe prea multe pentru mine, eu in continuare 'o sa mananc pateu`', dar... o sa fie altii, care nici nu stiu ce e 'pateu`' si o sa faca niste grave 'toxi-infectii alimentare' cand o sa se loveasca de 'mancarea de rand', a 'cetateanului de rand'. De-abia astept.

3 comments:

  1. ce tare ca oamenii au reusit sa supravietuiasca cacatului.... :))))

    ReplyDelete
  2. da, si eu cred ca va fi sange pe pereti.

    discursul tau este exact discursul lui mircea badea, eu una mai sper sa nu aveti dreptate

    ReplyDelete
  3. dar daca este discursul lui Badea exact ca al meu? :))

    ReplyDelete