Wednesday, February 11, 2009

Europa de Est


Vai de viata mea. Maine ma duc la Brasov. Cu "Personalu`". Sa vezi acolo, Europa de Est, Lumea a 3-a in care traim, mai rau ca in trenurile alea din India. Mai multe animale in tren decat oameni. Nici nu stiu de ce dracu` ii mai zice "Personal". Plin de 'animale' si animale la propriu, nu numa tarani, gaini am vazut, closca cu pui... dinastea. Cineva imi zicea ca o urcat unii si cu doua oi in tren... nu ma mira. Chiar nu trebuiau sa interzica fumatu in personal. Nu imputea deloc fumu` de L&M si Winchester vagoanele alea, ba chiar acopereau mirosu` ala infect. Ultima data, unu in compartiment, isi scoate ditamai borcanu de 20 de litrii de varza murata din plasele de rafie, il desface, si se apuca sa manance. Pai daca nu o mirosit tot trenu ala a... camara obosita (nu stiu cum e aia ?), plus caldura aia de o baga in tren prin Decembrie, de iti venea sa te arunci din mers. Eu nu m-am aruncat. Au fost vreo 3-4 care nu au rezistat si s-au aruncat, da` eu nu is chiar asa sensibil. Is curios maine ce cacat mai gasesc prin tren. Va zic, cand ma intorc. Pana atunci, votati matza aia de mai jos saraca, ca i s-a lipit stomacu` de spate de foame.

No comments:

Post a Comment