Tuesday, February 24, 2009

The Oscars


"The Oscars. Put a retard or a homosexual in the leading role and you'll get one."
Da. Homosexualul - Sean Penn in "Milk", primul politician gay, cacat, film pe care nu l-am vazut, si nici nu intentionez. Iar retardatul - baiatul ala din "Slumdog Millionaire", waichalla... sau ce era el. Sa nu se inteleaga gresit. N-am nimic cu retardatii (cei nascuti asa), doar homosexualii nu-mi plac. Mi-a placut "Slumdog", nu a fost un film rau, dar... love story - crap, happy ending - crap. Deci nu cred ca merita 8 oscaruri. Si, "The Dark Knight" castiga doar oscarul pentru sound editing... da si evident pentru "Male supporting role", Heath Ledger. Zic ca mai merita vreo 2. In fine. De politicianul gay, ce sa mai zic, n-am vazut filmul, si nici nu ma tenteaza sincer. Cred ca merita Mickey Rourke, Randy "The Ram", pentru rolul din "Wrestler". Dar nu era nici gay, nici retardat deci nu avea cum sa castige. Poate pentru la anul un film cu un boxer gay sau retardat. Sa vedem. WALL-E ok, Penelope Cruz ok, si Kate Winslet mi se pare ca merita, chiar daca pe film, "The Reader" nu prea as da nici 2 bani gauriti. Deci chiar a fost o prostie, care nu se mai termina odata. Dupa ce ma asteptam sa se termine filmul, a mai durat o jumatate de ora, in care nu s-a intamplat nimic, si mie imi venea sa imi dau pumni in cap. Deci pentru la anul, reteta succesului, homosexualul-retardat, nu conteaza cine il joaca, cum, si ce se intampla. Poate sa dea apa la gaini tot filmul, sau sa creasca gusteri si sigur va lua oscarul. Hai salut.

1 comment:

  1. Negrule, Jamal nu era retardat, Sean Penn era gay, nici eu nu am vazut filmu Milk si nici nu cred ca o sa-l vad. Slumdog Millionaire a fost super in regula, ceva de genu Cidad de Deus care e pericol de tot. Heath Ledger perfect as The Joker, R.I.P. Per total Slumdog Millionaire ok si Wall-E ok, restul drame and shit. Vicki Cristina si Barcelona tre sa-l vad ca sunt tare bune Pe si Scarlet. Sa vedem acuma ca o sa iasa Terminator 4 si Alien 5 care o sa ia Oscaru anu viitor.

    ReplyDelete