Saturday, February 7, 2009

Nimic


Nu am mai scris nimic. Am fost ocupat. Am fost ocupat sa fac nimic. Sa frec menta. Sa tai frunze la caini, cum vrei sa ii zici. Pentru ca imi place sa fac nimic. Si cred ca si tie iti place sa faci nimic. Sa stai, pur si simplu, sa nu faci nimic, si mai ales, sa nu te gandesti la nimic. E minunat. Si facand nimic nu o sa deranjezi pe nimeni, si nimeni nu o sa te deranjeze. Si maine avand examen, cu atat placerea de a face nimic e mai mare. Si pentru azi mi-am propus sa fac nimic, si o sa fac nimic si o sa fiu multumit. In schimb, maine la examen o sa ma intreb de ce toti scriu si eu ma uit la ei...

3 comments:

  1. bafta bas ovi ;) sis sa ne ajute Cel Mai Mare sa ne facem praf maine dupa ce termini ;) ursu

    ReplyDelete
  2. inainte sa iti vad blogul credeam ca esti destept

    ReplyDelete
  3. Ce sa zic... imi pasa prea putin, spre deloc. Si mie mila de tine , deoarece mi se pare ca esti foarte frustrat/a, complexat/a... si daca te simti bine doar facandu-i pe ceilalti sa se simta prost, nu ai de ce sa te simti bine de data asta. Da... si mie mila de tine... mai ales ca in Ziua de 1 Ianuarie, tu iti pui poze cu artificii pe blog...

    ReplyDelete