Monday, February 2, 2009

De ce nu am facut sex pana acum?

Poate unii deja cunoasteti postul de pe Softpedia, poate unii nu. Chestia este in felul urmator, se ia prima persoana (nu neaparat prima, si nu neaparat doar una) din lista de messenger si i se pune intrebarea. Rezultatele... sunt de neimaginat:P. Am ras la multe conversatii de pe Softpedia, si multe conversatii personale, dar cand am intrebat-o pe o prietena, si era tatal ei la calculator, am crezut ca o sa cad din pat :)).

ovy9086: auzi
ovy9086: noi de ce nu am facut sex pana acuma?
ovy9086:
EA: hahaha
EA: a citit taica-meu
EA: :)))
EA: dragutz
ovy9086: :)))))))))))
ovy9086: si raspunsu?
ovy9086: :))
EA: :))
EA: eu stiu ?
EA: nu a fost sa fie
ovy9086: vai
ovy9086: o fost dumnezeu faza asta
(ce nu e de ras, e ca taicaso cred ca ma cunoaste :)) )

ovy9086: noi de ce nu am facut sex pana acuma?
EA2: /:)
EA2: ha?
ovy9086: noi de ce nu am facut sex pana acuma?
ovy9086: ce nu ai inteles?
EA2: pana acuma?
ovy9086: da da
EA2: adica cum pana acuma
ovy9086: adica pana acuma... si in continuare
ovy9086: :))
ovy9086: deci?
EA2: aaa
EA2: pai...n-am vrut eu
EA2: :D
ovy9086: :))
ovy9086: ah
ovy9086: ce mi-ai facut-o
(lovitura sub centura, recunosc :)) )

ovy9086: noi de ce nu ne-am traso pana acuma?
ovy9086: :))
EA3: veche faza
EA3: :P
EA3: da ii tare
EA3: :)
ovy9086: of in plm :D

ovy9086: noi de ce nu am facut sex pana acum?
ovy9086: :D
EA4: :-??
EA4: de mere
ovy9086: no bun :))


Acestea au fost cateva dintre raspunsuriile primite de mine, iar aici gasiti postul de pe Softpedia. Daca primiti raspunsuri interesante, le astept postate pe blog. Have fun and safe sex.

8 comments:

  1. tare intrebare, insa raspunsul de multe ori nu chiar asa tare:)))..but anyway...nu se stie niciodata cand,cum,de unde:)))
    p.s: "uuu" ptr lipsa de idee:P
    un puuup mare de la min ptr tine:))) pffff

    ReplyDelete
  2. pfff dak nu te-ai prins sunt eu, Anca
    am uitat sa ma semnez:D

    ReplyDelete
  3. asta cu pup mare de la mine pt tine..trajeee a comercial deja..nu e funny deloc...:)))

    ReplyDelete
  4. no bine ma , numai eu am raspuns la obiect .

    ReplyDelete
  5. am dreptul sa scriu ce vreau, poate era ceva special delok comercial, noh:P

    ReplyDelete
  6. ce imi place cand se aduna destui incat sa se certe in comentarii :)) mereti si invatati ceva nu tot beliti pe bloguri :))

    ReplyDelete