Thursday, July 30, 2009

Cum se face

De om bun ce is, si de ce mult imi pasa de voi, m-am gandit eu asa cu mintea mea putina care mi-a mai ramas intreaga, sa va fac un mic ghid. Sa-i zicem "Cum sa fi pizdos" sau "Cum sa fi bazat".Sau am putea sa ii zicem "Cum sa fi tata lor". Asa o sa-l numim: "Cum sa fi tata lor".
Poate o sa fac mai multe episoade/posturi pe treaba asta, dar azi vreau sa incep cu:

"CUM SA FI TATA LOR : IESITUL IN CLUB" Absolute Begginers Guide. Deci daca ati iesit in club atunci a 2-a zi:

1.Daca ai baut 4-5 beri, spui a 2-a zi ca ai baut vreo 10 beri, si 200 de vodka, chiar daca buzunarele ti-s lipite de chiloti.
2.Daca a venit o fata la tine si ti-a spus ceva, spui ca a venit una si ti-a cerut autograf, chiar daca semeni cu Peter Pan.
3.Daca te-a prins vreuna de mana, sau ceva de genu', poti spune linistit ca ai fost cu ea acasa, sau cu ea si cu prietena ei, chiar daca iti sta closca pe oua.
4.Daca ai stat pana la 12 cand te astepta mata acasa, spui ca ai inchis baru'.
5.Daca te intalnesti cu vreunu de joaca la o echipa de fotbal, zici ca ai iesit cu toata echipa nationala si ti-au dat de baut pana dimineata.
6.Daca te intalnesti cu vreo 2 prieteni negri, ai putea spune a 2-a zi ca ai fost la un gang-bang cu ei, si au ramas socati ca o aveai mai mare ca ei, chiar daca nu ti-o poti vedea numa in oglinda.

Asa... off-topic, azi am observat... sa zicem "o ironie a sortii" : langa laboratoarele de la Politehnica se afla cimitirul eroilor. Not funny. A, si inca ceva, cand am timp cred ca imi mut prostia asta de blog pe wordpress ca blogspotu' asta ii ca ochiu'. Stiu ca nu va intereseaza, dar la fel nu ma intereseaza nici pe mine ce credeti voi. Ho ho ho.

7 comments:

  1. Mei sughi bughi?! :)) Ultima vreme cum s-ar spune razi tot Ho Ho Ho, crede lumea ca esti fratemeleu :))

    ReplyDelete
  2. Hohooohoooo. Nu se prinde lumea oricum. Decat putini. :))

    ReplyDelete
  3. :| Pseudo-jurnalul asta online e ca ochiu' maro.

    ReplyDelete
  4. ah ce mult imi pasa de parerea ta :))

    ReplyDelete
  5. Ce filosof e si asta.... :))) s-a gandit el sa isi faca blog....scrie despre 'fitoase', despre 'fitosi', despre cluburi, despre lucruri care pe el il depasesc tare....ce n-ar da el sa se uite vreo fitoasa din asta la el...atunci si-ar mai schimba parerea :) asa e cu strugurii....sunt acri cand nu pui mana pe ei....in fine, get a life boy :) nu mai delira pe aici...cu ambitie de inteligent si ganditor, ca nu este cazul...dimpotriva :)

    ReplyDelete
  6. Sti vorba aia 'proasta pula o fost la mata' ? :))
    Ba 'Gheorghe', chiar pe mine m-a prins una de mana in seara aia, si ma gandeam ca daca ar fi fost unu ca tine in locul meu,ce ar fi spus a 2-a zi. Asa am ajuns sa scriu postu. Deci esti constient ca esti prost de iti ploua in gura sau inca tot refuzi sa accepti?

    ReplyDelete