Sunday, July 12, 2009

Laudarosul anonim si mincinosul semi-oligofren

Toti i-am intalnit si ne-am rugat lui Cristos sa ii ia de langa noi odata si ne-am simtit noi jenati ca langa noi sta un om atat de penibil. Nu chiar toti care o sa citit asta stiti despre ce vorbesc, dar ghici de ce. De-tergent. Ca voi sunteti aia de care vorbesc.

Si totusi cred ca am avut un nou moment de revelatie si mi-am dat seama "de ce". Deci o sa insir vreo 7-11 motive de ce unii cretini simt nevoia sa se laude oricui apuca, si sa scoata niste aberatii din straFUNDU' mintii lor pentru a impresiona orice persoana intalnesc:

1.nu au nici un fel de viata sociala, nu au prieteni, si trebuie sa impresioneze si ei pe cineva, sa nu mai simta ca fac umbra pamantului degeaba
2.viata lor este atata de banala, incat daca se duc la magazin sa cumpere cartofi au impresia ca au realizat ceva fascinant, si trebuie sa povesteasca oricui
3.au impersia ca esti prost in cap si ii crezi, si deaia de majoritatea datilor imi vine sa le dau o flegma in cap
5.prietenii lor ii stiu de prosti si le dau picioare in fund, si atunci incearca sa impresioneze pe altcineva
6.i-au auzit pe altii ca povestesc lucruri interesante, si au zis ca pot sa o faca si ei chiar daca le curge scuipat din gura
11.sunt pur si simplu' retardati,"they only know so"

4 comments:

  1. De ce eshti lahbar? Incearcah sah ecsprimi ceva cahnd scrii.

    ReplyDelete
  2. Bai Anonymous, nu iti e rusine sa scrii asa?

    ReplyDelete
  3. 1.Pici testul de minima inteligenta din prima. Daca ai fi stiut sa citesti macar titlul blogului nu ai mai fi comentat degeaba.
    2.Invata sa scrii.
    3.Nu te pune nimeni sa citesti.
    4.Consumi curent, internet si aer degeaba.
    5.Degeaba iti exprimi frustrarea aici, tot urat, incult si nefutut o sa ramai.
    6.Imi pare rau, defapt nu... ma bucur. Si o fut si pe mata ca stiu ca ii place.

    ReplyDelete
  4. ba anonimus, poti so sugi fara so uzi ?!

    ReplyDelete