Tuesday, July 7, 2009

Urasc omu' prost ca mancarea de post

Cica sa mai scriu si eu pe blogu' asta ca le-o fi dor la unii sa citeasca rahatu' asta de il scriu eu aici. No asa repede... ca nu prea am timp.

Cum iti dai seama ca o domnisoara (sa o numim asa la prima vedere), la 25-26 de ani, imbracata bine, si aranjata, e de fapt taranca si proasta.

Pai sa incepem cu inceputu'(eram in autobuz):
Prima data am inceput sa o banuiesc ca e mai de la tara, cand am vazut ca are vreo 42 la picior. Dar am zis ca sa nu trag concluzii pripite, bazate pe asemenea aberatii. Am mai stat putin, si am vazut ca mananca strugurei dinaia dintr-o punga... am zis ca "-Ok... o fi ceva fita, is dinaia cu 400 de mii kilu' din Carrefour...". Apoi cand am vazut ca se prinde de toate barele din autobuz, si dupaia mananca la strugurei si se linege pe degete de o iau toti draci, i-am pus primu' verdict. Sec: "de pe sate-venita la oras". Mi-am oprit muzica din casti, ca eram curios sa vad ce vorbeste cu atata pasiune la telefon. Nu m-am mirat deloc cand am auzit ca vorbea cu ceva prietena la telefon, despre messenger, vrajeala, cum sa dai ignore... si prostii dinastea de copii de clasa a 3-a. Nu mai are rost sa o lungesc, cred ca v-ati prins. Sper.

M-am dus la bere, ca nu se mai poate cu calduriile astea. Cacofonie. Patashti. Salut.

4 comments:

  1. don't care. poti sa nu mai citesti veci, la fel de putin o sa imi pese.

    ReplyDelete
  2. Pierdere de timp, du blogu la reciclat

    ReplyDelete
  3. Pai dute ba in pula mea de prost. Te-am pus eu sa citesti? Am venit la mata la usa, sa ii zic sa intre pe blog? Unde v-ati gasit voi toti destepti lu' peste sa va dati cu parerea? Faceti-va laba in continuare pe site-urile voastre si lasati-ma in pula mea in pace cu parerile voastre, de parca mi-ar pasa de ele.

    ReplyDelete