Thursday, July 16, 2009

Prietenii mei de la eMag

Prima data mi-au zis ca este un comision de 100 Ron la primele 50 de click-uri. Apoi dupa ce am avut 50 de click-uri pe banner, mi-au zis ca trebuie sa fie 50 vizitatori unici. Apoi...

From: Ovy XXXXX [mailto:ovyXXXX@yahoo.com]
Sent: 8 iulie 2009 15:35
To: profitshare
Subject: Comision eMag

Buna ziua,

Am primit comisionul de 100 de Ron de la eMag, bonusul pentru primii 50 de vizitatori unici redirectionati. Am citit ca plata se efectueaza doar daca am un castig mai mare de 350 de Ron. Daca am sub 350 de Ron, pot folosi banii astia pentru achizitii de pe eMag?

Multumesc anticpipat.

------------------------------------------------------------------------------------------------

From: "Eugen Potlog | eMAG, Marketing"
To: Ovy XXXXX
Sent: Friday, July 10, 2009 6:12:08 PM
Subject: RE: Comision eMag

Buna ziua,

Numai dupa ce depasiti pragul de 350 ron puteti utiliza banii. Modalitatile de plata sun: prin voucher (achizitii de pe emag) sau transfer bancar.

O zi buna,
Eugen Potlog
Manager de proiecte

------------------------------------------------------------------------------------------------

From: Ovy XXXXX
To: "Eugen Potlog | eMAG, Marketing"
Sent: Sunday, July 12, 2009 5:52:45 PM
Subject: Re: Comision eMag

Buna seara,

Pai atunci daca se poate as dori sa imi bat penisul de cei 100 de ron, si sa mictionez foarte imprastiat pe toata campania, regulile si minciunile voastre.

O seara faina'.




Daca imi raspund, va tin la curent. Daca nu, o sa mai insist.

No comments:

Post a Comment