Wednesday, July 1, 2009

De ce am trait noi degeaba

Ma, unii dintre voi ati mai si citit blogu' asta, si ati inteles cat de mult, si de ce urasc eu fularele alea care se poarta la gat, atat pe afara, cat si in discoteci/cluburi/pub-uri, oriunde, ca sa fi cat mai 'hipster', vorba lui Radu. Am incercat eu sa trec cu vederea... ca era iarna... poate unii is femei si is sensibili... in fine. Am inteles prostia si am acceptat-o. Dar astazi... am devenit subit si dintr-o data foarte credincios. Mi-am facut cruci invers si m-am rugat lui Dumnezeu, ca nu stiam ce se intampla. Era ora 18 si erau aproape de 30 de grade. Nu mai stiam cum sa fac sa nu mor de cald.Si unora le era frig...


Bine ca in momentul ala... lumea a inceput sa se uite si sa creada ca is "in-treaba-mea", ca nu stia de ce is eu asa distrat. Dar m-a durut in zonele intime de ei, ca eu ma simteam bine. Aveam demonstratia prostiei infinite, si ii faceam poze. Am vrut sa ii iau si un interviu', dar ma bufnea rasu' si il umpleam de scuipat pe toata fata, si... eu nu scuip chiar pe oricine.

3 comments:

  1. :)) faina poza. daca vrei iti imprumut si tie fularu :)) puteai sami faci poza si de la fata, si te astept sati dau si interviul :))

    ReplyDelete
  2. da' totusi... nu era prea cald?

    ReplyDelete
  3. Ba, stii de ce se poarta cacaturile astea?! PENTRU CA SUNT SCHILOZI! Cu asa ceva, dai impresia ca ai trapez si gat gros, de sportiv dur (cei care fac box au intotdeauna spatele superior/trapezul/gatul bine dezvoltat). Si femeilor le place forma asta cu trapez mare, le excita, le da impresia ca e mascula alfa. Coroborat cu restul fizicului care nu le inhiba, e asa, ca intre ele, fetele, rezulta un fel de pitiponc futabil.

    ReplyDelete