Monday, May 18, 2009

Beer is great

La intrebare care ar fi 3 lucruri pe care le-ai lua cu tine pe o insula, eu as raspunde 3 beri.
Nu exista filme proaste, oameni plictisitori,fete urate si grase, vreme rea sau situatii nasoale, exista doar bere putina. Berea te face sa fi mai ingaduitor parca. Dupa ce bei bere, totul devine mai frumos. Dupa ce bei si mai multa bere totul devine minunat, iar dupa ce bei si mai multa bere iei somn.
M-am gandit si la un slogan pentru bere... "Berea incununeaza munca". Si la reclame, cateodata noaptea visez bere... si cateodata nu. Deobicei se intampla cand am baut prea mult, si noaptea mie sete. Saluuuut... si 2 reclame geniale...

3 comments:

  1. Ai dreptate, berea e foarte tare... :) Si reclamele sunt funny. :D
    GeorgePaul87 ;)

    Hai ca iti dau niste commenturi pentru a iti arata ca imi place blogul asta nenorocit... :)))

    ReplyDelete
  2. duten pula mea ca is prea tari reclamele astea :))

    ReplyDelete
  3. ce stiti voi ma... ca niste oameni mari

    ReplyDelete