Saturday, May 9, 2009

Daca tot am zis...

Daca tot am zis ieri ca azi scriu despre concert, oi scrie ce pula mea. Chiar de mi lene de mor da'... sa fie scris.

Inainte de toate va rog sa va notati in calendar, sa va scrieti in jurnal sau te mai miri pe unde, ca azi, nu am baut nici o bere. Nici macar una, nici n-am gustat. Am pus mana pe bere, am bagat-o in frigider, da' n-am baut. Am baut azi... da' vin nu bere.

Bun, depasind momentul istoric ieri cum am zis, am fost la concert. Prima porcarie care am intalnit-o acolo, a fost ca dupa vreo jumate de ora, s-a terminat berea din bar, si io' nici nu am inceput sa beau. Pula mea, prost mai tre' sa fi, sa ti se gate berea, cand stii ca in bar ii concert. Maxim de prost.

Si acum... copiii. Prosti, mai prosti ca aia de la bar. Cand zic aici prosti, nu ma refer la faptul ca is redusi mintal, ci ca is prosti pentru ca incearca sa fie ceva ce nu is. Ca sa ce? Sa ii impresionati pe altii? Trist, daca pe voi asta va preocupa.

Fete de maxim 14 ani, care nu stiau parintii ca ele nu is in casa, vin acolo sa se dea 'rockeritze' si sa fumeze, altele pe tocuri dau din cap ca apucatele, altele parca au confundat crasma aia cu Bamboo... ceva de mirat. Bulangii aia de 15-16 ani si ei se tot zbat pe acolo, se imping sa ajunga in fata scenei langa alea de 14 ani, de parca i-ar oprii cineva sau le-ar lua 'femeile'... groaznic. Deci cam asa e cu publicul... sper ca nu chiar peste tot.

Sper sa ajung Joi la "Vita de vie" ca aia cata de la 12 parca, si la ora aia copii astia or trebui sa fie acasa, si cred ca acolo ii si limita de varsta. Sa nu uit numa sa il intreb pe Despot 'Cati iezi avea capra?'.

Atat... ma culc ca ma fute un somn de numa. Ma gandeam sa schimb numele la blog, sa il pun "Fail Blog", pentru ca esueaza ca blog. Is genial.

1 comment:

  1. Fiecare cu fanii si idolii lui... :D
    Dar despre ce concert vorbesti? Eu am fost la Trooper saptamana trecuta... Foarte tare, frate. :D Se pricep baietii. ;)

    ReplyDelete