Wednesday, May 20, 2009

Divine inspiration

Avand in vedere ca am fost la jogging/alergat/fugit si am scos raul din mine, si apoi am baut vreo' 3 beri sa imi vina inspiratia divina, va scriu ceva minunat. Vreau sa fac o paralela Blogging||Hi5||Messenger, dar nu pot pentru ca toate se intersecteaza, mai ales in acelasi punct. Toti vor sa agate fete, dar fara succes. Avand in vedere ca eu am si blog,hi5,yahoo ... ii rau.

Revenind la subiect, din cate am vazut eu, diferentele dintre Hi5 si Blogging sunt urmatoarele:

1.Pentru Hi5 varsta e 14-17 ani, pentru Blogging 17+
2.Hi5 este pentru cei care au de aratat ceva fizic(fund,sani...etc) iar blog-ul este pentru cei care is complet daramati vizual dar cred ca sunt culti sau au ceva de zis.
3.Aia de pe Hi5 se simt bine cand sunt complimentati fizic ("Mui linda chica"), iar astia de pe bloguri asteapta o confirmare din punct de vedere moral/cultural/psihic("Ai foarte mare dreptate").
4.Astia de pe Hi5 se pupa in cur prin commenturi sau alte dude, si bloggeri se baga unu pe altu la Blogroll.

Toate se intersecteaza in urmatoarele puncte:

1.Toti vor sa para altceva decat ce sunt, astia de pe Hi5 se chinuie sa arate frumos in poze si sa ascunda ce e de ascuns, astia de pe bloguri incearca sa para destepti, boemici, artisti si te miri cum, ei fiind atata de prosti, de nu stiu sa treaca strada.
2.Toti isi cauta confirmarea ca persoana in straini, si urmaresc sa impresioneze necunoscuti pentru a-si ridica moralul si increderea in sine.
3.Toti viseaza ca sunt speciali (desi sunt praf x 10) si ca odata vor gasi pe cineva la fel de special care sa aprecieze asta (prea multe filme de dragoste).

'Again'... daca nu te simti chiar in apele tale... esti printre cei de mai sus si nu e de bine. Eu, bineinteles ma gasesc in toate tipurile mentionate, dar "o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata." Sau nu. "Acceptarea e primul pas." Sau nu.
Hai... pa in pula mea.

12 comments:

  1. atata ura si pentru ce ...

    ReplyDelete
  2. Eu am hi5,restrictionat si o lista f mica de prieteni .... Deci nu consider ca ma incadrez in categoria Hi5.
    Cat despre blog ... nu am de gand sa imi fac ca m-ar aresta astia la ca as scrie... despre TOT(politica,biserica,viata de zi cu zi)!:D

    ReplyDelete
  3. "Are dreptate tipu' asta..." :)))))
    Pentru blogul tau... ;)

    Stii, singura exceptie sunt eu, care desi sunt ffffff destept si frumos, nu am blog pentru bloggeri lingai si hi5 pentru copii, hi5ul meu e doar pentru prieteni si cunoscuti. :)

    In rest, foarte tare, ai niste dume faine in tine. ;)

    ReplyDelete
  4. da' totusi ti-ar placea si tie sa iti dea niste piti cateva commenturi.

    in rest... e bine.

    ReplyDelete
  5. ma sobi, ce-ti plac tie ciobaniile astea. si inca ceva ... alea nu-s commenturi, is commuri:D ... asa se numesc ele in lumea hi5 (da si U un comm acolo ca nu te costa nimik, sunt shukar si am tal3nt)

    ReplyDelete
  6. mi-a placut mult ultimul paragraf. am observat, mai ales "in lumea blogging-ului", cum toata lumea critica pe cei care au blog dar practic si ei fac parte din aceeasi categorie. macar tu esti sincer.

    thumbs up.

    ReplyDelete
  7. Băi, oarecare dreptate ai tu, dar sunt și inși care au conturi vechi pe site-urile astea și-i doare-n pix de ele. Și la fel, omuleți cu bloguri care nu așteaptă comentarii, în schimb scriu de câte ori cred că au ceva de spus.

    Eu nu-s în categoriile astea :)) N-am cont pe hi5, dar scriu ca să par deșteaptă și-așa tare mă interesează părerea celorlalți încât le comentez toate posturile, ca să-i ademenesc la mine pe blog :))

    Ah.. aș spune și cum am ajuns pe blogul tău, dar n-ai vrea să știi! :))

    ReplyDelete
  8. Mie una mi se pare normal ca un om sa se considere special. Vorba lu' fizz. Daca nu el atunci cine! Daca am sta un pic sa analizam faptul ca in realitate suntem niste cacati,atat de comuni,atat de mici care nu au nimic nou de zis probabil ne-am pune streangu' la gat sau no...cei mai optimisti s-ar inchide in casa doar...anyway...si tu esti special(te rog nu te umfla in pene ca urmeaza partea trista) desi crede-ma pe cuvant ca am mai citit astfel de idei despre aceleasi subiecte obosite in n parti(scrieri si mai proaste dar si mai bune). Oricum...countinua in a te considera special, e un lucru bun! Doamne cat am mai scris...puteam sa zic un "mdeah...misto" acolo. Dar asta nu m-ar fi facut speciala.

    ReplyDelete