Thursday, May 21, 2009

Masculus Superiorus

Pe langa faptul ca tricourile astea roz-pula is urate ca dreq, si nu ma pot uita la ele ca parca ma doare capu' in spate la ochi, mai au diamante si alte cacarete, acuma le-au mai facut ceva. Is in 'V' ,ca un decolteu cumva... urat in orice caz. Se poate trece si asta cu vederea, da' cand ti-ai luat un tricou dinasta pe tine, si lumea te confunda cu Wolverine ala, si vrei sa iti areti masculinutatea si ferocitatea prin paru' de pe piept care iese din tricou si se revarsa in toate partile, deja zic ca ai dato-n gard. Despre asta vorbesc:

Azi am vazut un fenomen dinasta pe autobuz, dar nu ii primu', ca am mai vazut odata pe cineva la fel... si eram umpic cam 'obosit' si speram ca o fi vre una cu par pe tate sau ceva de genu'. Eu cred ca numa animale o sa atrageti cu blana aia... eventual fug cainii dupa voi, sau magarii, si daca nu sunteti atenti s-ar putea sa isi faca in tufa voastra cuibu' vreo pasare.
Si daca tot va place voua sa va aratati prin blana masculinitatea, si se tot poarta talia joasa... eu va vin in ajutor cu o sugestie de 'fashion':

Eu zic ca viitoru' modei asteia, e aratatul flocilor. Sa ii scoateti si aia din pantaloni, tot asa frumos ca aia de pe piept, si asortati bineinteles cu o curea cu diamante, sa vada lumea cine e masculul alfa. Eeee? Eu zic ca v-ati scos... ca daca pe piept il aveti asa mare... apai...

Vai... cata golanie, ce limbaj urat pe blogu' asta... nu se mai poate asa ceva.

1 comment:

  1. Eu zic ca flocii sunt HIDOSI, URATI, DEZGUSTATORI! Cine ii apreciaza are ceva stricat la tartacuta din punctul meu de vedere. Un NU hotarat pilozitatii corporale!

    ReplyDelete