Friday, May 15, 2009

Hamburgersus Stupidus

Eu as numii generatia noastra, viitoru tarii, sau cum dracu' le mai zice, Generatia HAMBURGERILOR PROSTI. Toti si toate is niste indopati de mancare, niste nesatui, niste umflati, niste hamburgeri. Si cred ca chestia asta, colesterolu',grasimea... cum sa ii zic,afecteaza si capu'.
Si vorbind de prosti, am mai observat acuma, ca se poarta diamante dinalea de plastic. Peste tot, nu conteaza, ti le pui in ureche, unii au papuci cu diamante, altii au tricouri cu diamante, totu' trebuie sa aiba diamante. Ceasuri bineinteles cu diamante, gentile normal ca au diamante, unele isi pun pe unghii telefoanele, deci ce sa mai... daca vrei ceva la moda, "cool" trebuie sa aiba diamante. Eu zic ca in curand si .... o sa fie decorata cu diamante (ca sa nu existe dubii, despre PULA ziceam).
Dar ma gandeam si eu sa inventez ceva cu diamante. Niste hamburgeri cu diamante, sau saorma cu diamante, sa isi cumpere toti prosti sa manance si sa le stea in gat. As face un bine omenirii zic eu. Ce imi place blogu' asta. E foarte tare frate.

Si am uitat ceva. Doamne maica domnului. De parca nu ar fi destul de urate tricourile alea roz, de aceeasi culoare ca si hartia igienica asta, acuma is si desenate. Cel mai urat care l-am vazut era roz si cu Tom si Jerry pe el. Si sclipici dinala urat, sau diamante nu mai stiu exact. Mai 'bad' o fost ca era si pe un baiat de vreo 20 de ani. Daca era pe vre una care iesea in pauza sa manance cornu' si laptele intelegeam, dar asa nu. No haideti pa.

5 comments:

  1. Foarte adevarat... Printre mase primeaza prostul gust si kitschul, dar nu numai in materie de imbracaminte, ci si pentru muzica, filme, etc...

    Singura solutie este sa le explici ca sunt alte lucruri mai bune, superioare, dar cu tact nu ofuscat ca asa nu rezolvi nimic!!! :)

    ReplyDelete
  2. pai el nici nu vrea sa rezolve nimic asta ii faza,pur si simplu isi spune parerea cu un pic sau chiar mai mult satiric

    ReplyDelete
  3. satira no ca zici ca is Vanghelie in plm :))

    ReplyDelete
  4. Nu imi plac persoanele care vorbesc numai ca sa se afle in treaba, asta poate face orice prost. Ovi un e asa, eu il cunosc de muuult timp si el spune lucrurilor pe nume la propriu... :)))

    "Campanii sociale", adica caterinca ieftina fac si tristii de Parazitii. ;)

    ReplyDelete