Friday, May 8, 2009

Deci pula mea

Azi m-am oprit de baut inainte de ora 1. Sarbatoare nationala sau te miri ce. Ca sa "satisfac" anumite persoane o sa plictisesc altele. Scriu iara, ca asa vreau. Ma doare-n cur/cot/pula etc.
As avea multe de zis dar acum... ma rezum la... oamenii "wanna-be".
Intamplarea a facut ca ieri sa merg la meci pe stadion si azi la un concert rock. Am avut ce vedea. A fost ca un fel de vizita la Zoo.

Incepem cu meciul, CFR Cluj - Poli Timiosara:
1.Chiar daca stau in Cluj, am tinut cu Timisoara, ca Timisoreana ii mai buna ca Ursus.
2.90% din ultrasii din galerie de la CFR nu au greutatea necesara ca sa poata dona sange. Sub 50 de kg aproape toti, sub 15 ani, daca au luat o palma peste ureche, nu mai merg la meci 2 campionate garantat.
3.4% din galerie sunt niste cocalari cocliti cu lant de pleu la gat, si blugi pe care scrie mare Armani Jeans punct.
4.4% din galerie sunt niste pizde obosite, mancatoare de seminte, si suflatoare in "futernitze" ( asa numesc eu tromptele pizdii alea) care vor sa-i impresioneze pe cei 4% cocalari din galerie, aratand 'muie' spre galeria adversa si sulfand cat mai tare in futernitza.
5.Maxim 2% din spectatori sunt cunoscatori de fotbal, cunosc istoria echipei si detalii de genu'. Nu ma consider printre ei, ma doare-n paishpe' de ea echipa cu 90% jucatori portughezi, antrenor strain, patron ungur si alte prostii. Mai da-va-n pula mea.

Nota de subsol cum ar veni : Daca te-ai simtit jignit de acest post, inseamna ca esti unu/una din taranii/tarancele mentionate mai sus. Mars la cacat.

Ma pun sa dorm ca am tren la 10. Scriu cu concertu maine, daca intereseaza pe cineva. Pula mea.

2 comments:

  1. lol sa-mi fut una ce blog. ai dreptate amice! PULA MEA

    ReplyDelete
  2. Mai tot ii dai cu pula ta, ca mi so sculat a mea, hai ca teas fute de teas..

    ReplyDelete